Tuesday, June 29, 2010

Vabad päevad

Eile oli mul üle 5 päeva esimene vaba päev. Hommikul läksin basseini äärde päikest püüdma, aga paaril viimasel päeval on mingil põhjusel päris pilvine olnud, mistõttu sealt tunni pärast tulekut tegin. Kella 14 paiku kutsus Andrew mind endaga autoga sõitma, tal oli paar asja vaja ajada (mõned arved maksta). Haarasin Kätlini kaasa ja läksime ringile, kodus niikuinii targemat miskit teha polnud.

Alustasime Walmartist, kus tema oma üüriraha tšekiks või mingiks asjaks tegi, minul oli see aga hea võimalus mune osta, mis mul kohe-kohe kapist otsa saama hakkasidki. Käisime maksime ta üüri ära, aga selleks ajaks, kui pidime teise kohta minema, pidi Kätu juba tööle minema. Sõitsime kodust läbi, Kätu võttis tööasjad ja viskasime ta tööle. Edasi sõitsime Andrewga ta televiisori renti maksma. Ta rendib seda, kuna välja ostes pidavat asi maksma umbes 2000 dollarit.

Kui Andrew kuulis, et ma ei ole kunagi Jack In The Boxis käinud (kiirtoidukett), viis ta mu sinna ja ostsime Oreo jäätisekokteili. Aiaiai, see oli hea :)
Edasi põrutasime Diamond Headi juurde vaateplatvormile, täpselt samasse kohta, kuhu korra jooksin ka, surfareid vaatama. Neil oli nii metsikult palju seal ookeanis, et vahepeal kui laineid püüdsid, sõitsid praktiliselt üksteisest isegi üle. Aga vaade ise oli ikka võimas.

Sealt sõitsime edasi Kahala Roadile, kus on vist Oahu ilusaimad, suurimad ja kalleimad majad. Tegin nalja, et peaksin sinna iga õhtu sörgile minema, et lõpuks endale sealt rikas abikaasa leida ja sinna kolida. Nali naljaks, aga seal elada ei oleks teps mitte halb. Kuna ma ei olnud kunagi Kahala Mallis käinud, läksime edasi sinna. Külastasime Apple'i poodi, kuna me ei olnud kumbki veel iPhone 4 katsunud. Mängisime sellega seal umbes 15 minutit, helistasime üksteisele ja proovisime FaceTime'i, ehk tegime videokõnet. See aparaat on täiesti klass omaette. Raske oli lahkuda poest ilma iPhone'ita taskus, hihi :)

Tagasi Waikikile jõudsime peale kella 18. Viisime ta auto ära ja läksime randa. Veel üks asi, mida ma proovinud ei olnud: käisime Yoghurtlandis frozen yoghurtit söömas. Ostsin Cookies & Creami ja Swiss Chocolate maitselised. Ka jube hea ost :) Sõime neid rannas. Jalutasime veel veidi ringi mööda randa ja koju jõudsin lõpuks peale kella 21. Kuna teised neiud olid ranna juures istumas, läksin natukeseks nendega aega veetma, aga peagi suundusin tagasi koju.

Ülevaade ka tänasest siis. Natuke enne 12 läksime Alice'i, Laura ja Andrewga North Shore'ile. Mingil põhjusel, nagu eelminegi kord, kui käisin North Shore'il, sadas jälle. Sõit sinna oli vihmane, meil ees ei olnud hullu, kuna tuul ajas piisad minema, aga taga oli Alice'il ja Laural päris korralik dušš. Sinna jõudes otsisime oma 30 minutit parkimiskohta, kuna kõik kohad olid autosid täis. Viimaks leidsime ka.

Käisin elus esimest korda snorgeldamas, kalad olid nii lahedad ja veealune nii ilus. Vesi on seal hirmus selge ka. Natuke snorgeldanud, tegin ka teist asja elus esimest korda: cliff jumpingut. Ronisime Andrewga esialgu madalamale osale ja hüppasime alla, oli päris lahe. Aga siis mõtlesin, et ei saa sealt enne lahkuda, kui olen ka õigest kohast hüpanud. Ja hüppasin. Bikiinide ülemine osa kadus korraks kurgu alla, aga muidu oli maru lahe! Kahju, et Laura ja Alice ei tahtnud proovida. Ja kõrvarõnga kaotasin ka sinna merepõhja ära, aga pole hullu, saab uue muretseda.

Peale hüppamist päevitasime veidi, mida on mu punetavast näost ja käsivartest näha, aga ei midagi enneolematut. Tagasi Waikikile suundudes tegime peatuse McDonaldsis, proovisin siinset Big Maci.. ja see on tõsi, siinne Big Mac on kehvem kui meie oma :)

Igal juhul, mu 2 vaba päeva möödusid põnevalt (kuigi mulle helistati täna kell 18.30, et kas saan kohe tööle minna. Täna ei saa). Ootan juba, mis järgmisel kahel vabal päeval tegevuskavasse satub!



Gangstalicious Alice (ma ei saanud seda pilti siia lisamata jätta)


Andrew

Mu esimene hüpe madalamalt

No comments:

Post a Comment