Thursday, June 24, 2010

Minu jaanipäev

Minu jaanipäev möödus.. tööl. Eile kutsuti mind varem tööle, kella 12ks, kuna ei olnud kedagi, kes kella 15ni töötada saaks. Kõigil olid teised tööd, kuhu vaja minna. Läksin siis kell 12 tööle ja lahti sain 23.30. Seega oli mul eile peaaegu 12-tunnine tööpäev. Väga karm. Peale 7 tundi oli mul massiivne peavalu juba konstantsest tõmblemisest, aga aeg möödus siiski nii kiiresti, et see oli täiesti kannatatav.

Eile õhtupoole tehti mulle tööl ka oma kasutaja, et nüüd saan enda kasutaja alt asju süsteemi panna ja müüa. See tähendabki, et nüüd teenindan iseseisvalt laudu ja teenin kõik tipid endale. Ja tipid on üsna kenad summad, eile oli lust töölt ära minna.

Peale tööd läksin Krissu ja Ulli poolt läbi, kuna suurem osa meie korterirahvast tegi pisukest jaanipidu seal. Mitmed eestlased olid Makapuu rannas, aga meie korter ja paljud teised jäid siiski Waikikile, kuna oleme kõik jube tõsised tööinimesed. Igaljuhul, meie pidused korterikaaslased suundusid edasi diskole ja mina sain Johannaga kokku. Õhtu lõppes minu ja tema jaoks McDonaldsis (väga halb, ma tean), kujutan ette kui imelik ma oma tööriietuses peale keskööd Waikiki vahel välja nägin...

Igal juhul, kõik on maru, tööl on vahva ja elu on mõnus! Mida veel tahta? Ahjaa.. iPhone tuli täna välja.. seda tahaks küll :)

No comments:

Post a Comment