Saturday, May 15, 2010

Esimene rannapäev

Tänane päev algas meil taaskord suhteliselt vara, ärkasime kella 7st, et minna hommikul korterit vaatama. Varane ärkamine oli täiesti talutav, kuna läksime väga vara magama. Korterist nii palju, et ta oli suhteliselt normaalne, ent hind ($1750 / kuu) oli siiski selle korteri eest vist pisut palju. Lisaks, deposiit oli samuti terve ühe kuu üür ning sellist raha meil hetkel lihtsalt ei ole.

Peale kokkusaamist käisime veel veidi ringi ja otsisime kortereid. Peagi lõpetasime hostelis, kus otsisime internetist kortereid edasi. Kuna praegu on nädalavahetus, ei vasta peaaegu keegi oma telefonile, mistõttu ei ole meie pingutused siiani eriti viljakad olnud. Oleme päris mitu numbrit ka kõrvale pannud, kellele homme-ülehomme pühendunult helistame.

Saanud aru, et nädalavahetusel keegi väga oma telefoni vastu ei võta, otsustasime täna esimest korda randa minna. Siinne rand on küll imeilus! Päris vahva ärina on ülesseatud siin "Booze Cruise", mis maksab vist umbes 20 dollarit ja selle eest saab 1,5 tunnise paadisõidu hea Hawaii vaatega + drink-all-you-can võimaluse. Ei pea vist mainima, et inimesed, kes sealt maha tulid, ei olnud kõige sirgema sammuga. Päike oli rannas täiesti seniidis ja kõrvetas mis hirmus. Lootuses mulatitari jumet saada, lõpetasin siiski kergemat sorti homaarile omase värviga nagu õigele eestlasele omane. Alguse asi :)

Rannas veetsime aega vist umbes 2,5 tundi. Kuna väljas valitseb tugev kuumus + päike tegi ka oma töö, olime kõik päris läbivettinud ja mitte päris lillelõhnalised peale randa. Hostelisse jõudes, käisime kõik duši alt läbi ja seadsime sammud Safeway poole, et söögipoolist osta. Mis pood! Uskumatu, ma võiksin sinna elama jääda.Valik on üüratu ja nii hea! Ostsin endale spinatit, brokkolit, kana ja õuna. Hinnad on siin küll märgatavalt krõbedamad kui Maarjamaal, kuid eks see tase erine ka. Ja kraam oli hinda väärt ka.

Ka homse hommiku plaanime veeta korterit otsides ja helistades. Päeval käime võib-olla ka rannas, kui nahk kõigil lubab :)

Hommikusöök

Veel valged rannas, varsti pruunid :)

Booze Cruise

Ala Wai Canal

1. Kas sa endale Safeway kaardi tegid? See on tasuta ning sellega saad päris häid 2 for 1, 3 for 2 jne pakkumisi. Kassade juures saad teha, seal kus apteek on.

2. Ahsoo, ma ei teadnud, et see tasuta on. Vaatasin jah, et seal on hästi palju pakkumisi. Järgmine kord teen :)

3. Edu korteriotsingul. Mega kallid seal need kyll. Ja naudi t2iega saareelu siis :)

4. T2nud :) Siiani ei ole veel leidnud, aga usun, et paari paeva jooksul peaks asja korda saama :)
    Nii tore, et kaasa elad blogile, merci! :)