Tuesday, May 18, 2010

Põlevad jalad, kuumus ja meeleheide

Viimasest sissekandest on nüüdseks möödunud paar päeva, mille kohe tasa teen. Üleeilne päev möödus mul mitte just kuigi sisutihedalt, kuna istusin praktiliselt terve päeva varjus. Eelmise päeva päike jättis mulle oma jälje, millest alles nüüd jõudsalt vabanen.

Eilne päev aga seevastu oli niivõrd kiire ja tempokas, et õhtul magama saades jäime kõik nagu liivakotid magama. Ärkasime kell 7 ja hakkasime juba peagi korteriomanikele helistama. Kuna eile oli esmaspäev, panime täisrõhu korterileidmisele - nädalavahetusel ju keegi oma telefonile ei vastanud. Kõndisime ringi nagu pöörased ja viimaks tundus, et oleme läbi vaadanud peaaegu kõik Waikiki kortermajad. Leppisime kokku ka päris mitu kohtumist, millest mõned olid paljulubavad, kuid ei sobinud mingil põhjusel. Enamasti, kuna olid oma suuruse kohta liiga kallid.

Nägime näiteks ühe magamistoaga üliilusat korterit, mille kuuüür oli aga 2000$, deposiit sama suur, ehk kokku 4000$. Sellist raha meil kohe kindlasti ei ole. Samuti nägime üht 2 magamistoaga korterit kuuüüriga 2100$, mis oli väga suur ja kena, kuid saadaval vaid 2 kuuks. Ka selle pidime välistama. Õhtul kell 17, kui olime juba väsinud ja tüdinud ja tahtsime kohta, kus magada, helistas meile üks maakler tagasi, kes pakkus, et näitab meile 2 korterit. Tegelikult olid nad praktiliselt hotellitoad, kuid välja üürida. Esimene neist oli stuudio, täiesti tavaline hotellituba 2 suure voodiga ning kuuüür 1500$. Teine neist oli 1 King Size voodiga magamistoaga ja elutoaga, kus oli pisipisikene köök, hinnaga 1900$ kuus. Nii kui seda nägime, olid meie emotsioonid ülevoolavad ning purskasime ühtäkki välja, et võtame selle. Ka deposiidi suutsime samalt hinnalt kaubelda 1200 peale. Tõenäoliselt olime nõus seda võtma, kuna olime väsinud ja tüdinud juba. Küllaga niipea, kui korterist väljusime, hakkasime tõsiselt kahtlema ja mõtlesime, et sama raha eest saaksime juba eelnevalt vaadatud superilusa korteri 2000 dollariga. Sõitsime maakleri kontorisse, kus ta meid istuma pani ja ankeedid nina ette andis. Siis hakkasime juba tõsiselt mõtlema, kui rumal diil see oleks, kuna 1900 dollarit kuus pisikese korteri eest on ebareaalselt suur summa. Nii piinlik kui see ka ei olnud, ütlesime, et peame siiski veel mõtlema asja üle ja lahkusime kontorist. Loodan, et ei näe seda naist enam kunagi, piinlik oleks.

Öelnud antud korteri ära, tundsime, et oleme tõsises tupikus. Meil ei olnud enam kohta, kus ööbida, kuna tegime hostelist check outi hommikul (õnneks saame oma kohvreid seal hoiustada). Korra isegi mõtlesime, et läheme randa magama, aga otsustasime minna hoopis hotelli. Irooniline, kuid hotellituba 4 peale tuli odavam öö kohta kui hostelis! Oleksime võinud tegelikult kogu aeg seal ööbida. Võtnud seal toa, läksime samal päeval Kairi ja Alice'iga tutvust teinud Noure juurde õhtusöögile. Saime eriti maitsva kehakinnituse lõhe, kartulipudru ja salati näol. Hotelli jõusime peale keskööd ja rampväsinud nagu me olime, jäime ka pingutusteta magama. Ausalt öeldes oli mul eile küll tunne, et ei tea millal ja kuidas korteri leiame ja kerge lootusetuse pisik hakkas tunda andma.

Tänane hommik algas taas sama hooga nagu eilegi. Avasime Craigslisti ja otsisime kõva 2 tundi kuulutusi. Helistasime mitmetele ja leppisime kohtumised kokku. Ühe kuulutuse, mis oli üliminimaalne ja 2 magamistoaga korteri kohta ka väga madala üüriga (1350$), oleksime peaaegu kõrvale heitnud, kuid mõtlesime siiski helistada. Nendega leppisimegi esimese kohtumise kokku.

Olime kindlad, et korter ei ole sisustatud või on sel midagi muud viga. Asusime oma hotellist mööda Ala Wai kanalit antud maja poole ning kui viimaks korterit nägime, ei suutnud me uskuda, et selline korter nii väikese kuuüüriga on. Korter oli väga korralik, 2 magamistoaga ja suhteliselt avara elutoaga. Ka köök oli normaalne. Ainus, mille üle nuriseda, oli see, et hinnas ei ole elektrit ega internetti. Püüdsime veidi kaubelda ja meil õnnestus ka elekter hinna sisse arvata. Täna kell 16 pidime minema lepingut sõlmima, kuid 1,5h enne helistas maakler meile ja ütles, et omanik otsustab korteri maha müüa ja ei rendi enam seda välja. Oleme taas tagasi otsimas ja pingutame, et leiaksime täna korteri :)