Friday, July 16, 2010

The good & the bad

Alustan vabandustega, et ei ole jõudnud üle nädala blogi uuendada! Viimasel ajal on nii mõndagi juhtunud, aga kõigest järjekorras.

Tööl on ikka endiselt vahva. Praegu on mul veel veidi üle 2 nädala seal jäänud ja ausalt, ei taha ära tulla. Töökaaslased on niivõrd vahvad, et juba nende pärast tahaks pikemaks jääda. Eelmisel pühapäeval tegi mulle üks kokkadest õhtusöögiks salati, mis oli nii hirmus suur, et pidin 2/3 sellest karbiga koju kaasa võtma. Iga tööpäev on vahva!!

Natuke kehvemast poolest, esmaspäeval väänasin vasaku hüppeliigese päris korralikult välja. Õnneks oli mul teisipäev vaba, kuna veetsin 20h voodis ja pool sellest ajast nutsin. Isegi selg jäi haigeks pikast lamamisest, rääkimata psüühilisest katsumusest, kuna ei taha Hawaiil terve päeva voodis istuda ja absoluutselt mitte midagi teha. Igaljuhul, kolmapäeval juba liikusin tasapisi, täna sain aga juba töötada. Veidi lombakas kõnnak on küll, aga see ei pärsi tööd. Vähemalt on mul ilus põlveni sokikene nüüd ühes jalas, annab vürtsi mu niigi kaunile töökostüümile.

Veidi veel nalja, täna kõrvetasin tööl kuuma taldrikuga oma käe ära ja sain umbes nii 2. astme põletuse endale käele. Nüüd on mul ilus villirida käe peal. Et asja veel lõbusamaks teha, ka see käsi on vasak käsi. Mul vist on kerged probleemid oma vasaku kehapoolega. Peaks vist kogu vasakupoole lahasesse panema, vältimaks edasisi juhtumeid.

Igal juhul, vaatamata mu hiljutistele õnnetustele olen endiselt õnnelik ja rahul. Mis ei tapa, teeb tugevamaks, eksole? :)

Neidudega


Mu mitte kõige tervem vasakpool


Imehea salat kõige lahedamalt kokalt


Karbikene, millega ülejäänud salati koju sain

No comments:

Post a Comment